|
Регистрация | Правила | Пользователи | Социальные группы | Календарь | Поиск | Сообщения за день | Все разделы прочитаны |
|
Опции темы |
30.05.2020, 19:24 | #1 |
Реанімація стійок стабілізатора CTR
Недавно перебирав всю ходовку з заміною сайлентблоків , важелів розвальних болів, стійок і втулок стабілізатора. Сьогодні перебираючи Б/В запчастини вирішив реанімувати стійки стабілізатора (відразу скажу я не сторнник такого підходу але було цікаво що з цього вийде . стояли стійки CTR в них велике і маленьке пружинне кільце на пильнику і пластиковий картридж який випресовується! як що зняти (виковиряти) стопорну пластикову втулку!тті що на фото праворуч! фото я не робив але ось з інтернету пальці з пластикових картриджів теж легко вибиваються не зайвим правда буде нагріти картридж феном перед випресовкою, Палець я відполірував на войлочному кругу з пастою ДОІ. Картридж старанно вимив всередині а зовні паяльником впаяв 6 пластинок з консервної банки пластинки розміром 13х6 мм потім змастивши корпус стійки всередині запресував назад картридж з уже вставленим в нього змащеним пальцем!і вже потім вставив стопорну пластикову втулку, результат мене просто приголомшив! , палець ледь рухається! заклав нову змазку одів пильник який перед тим теж вимив і змастив силіконовим мастилом , одів пружинки і стійка як нова!, Все це робилося не для того аби заощадити на запчастинах, хоча це теж причина, це робилося аби запобігти передчасному виходу із строю цих стійок, бо стійки стабілізатора виходять з ладу через малу кількість змазки і негерметичність пильника тож усунувши ці дві причини можна збільшити строк експлуатації майже вдвічі! не зайвим буде нагадати, що розбиті втулки стабілізатора прискорюють вихід з ладу стійок бо зявляються удари, а це вже зовсім інші навантаження . PS намагайтесь купувати стійки стабілізатора в яких на пильнику ДВА! пружинних хомутика (великий і малий!) таке технічне рішення забезпечує кращу герметичність вузла!
|
|
__________________
Творіть добро! принаймні спробуйте...... Последний раз редактировалось КОЛЕСИК; 04.06.2020 в 11:44. |
|
Скажи форуму спасибо :))
|
|
31.05.2020, 16:00 | #3 |
Сьогодні реанімував шарові опори, так як свого часу вже ставив їх я, ставив я оригінал і коли ставив то відразу заклав туди якісної змазки то пройшовши 34 тис. вони ще в досить нормальному стані тому я їх випресував з старих ричагів очистив і на пресі підпресував завальцовку в нижній частині шарової пальці ледь рухаються! замінив змазку одів пильник очистив пофарбував з балончика цинковим грунтом і поклав на зберігання! До речі оригінальний ричаг дещо міцніший і товщий в порівнянні з аналогом СТR які я поставив в зборі! так що старі сайленти випресував все очистив і пофарбував. Звісно що роблю подібні речі бо мені подобається сам процес я завжди любив "крутити гайки" з іншої сторони краще ті зекономлені гроші залити в бак.
|
|
__________________
Творіть добро! принаймні спробуйте...... |
|
16.06.2020, 09:19 | #5 |
Вчера менял справа стойки стаба, что могу сказать, год назад мне показалось что родная стучит, купил новую -кореастар. Поставил, разницы не ощутил ( заводская была ещё отличная). Проехал 20 т км и появился сильный стук. Оказалось стойка очень сильно люфтит. Начал ее снимать - не получалось, гайка прикипела к пальцу от коррозии, снял при помощи болгарки, осмотр показал - разболтаны оба пальца, смазки не осталось, металл гаек - хуже не придумать. Установил обратно оригинальную - все супер! К чему я это, стойки кореастар брать нельзя, качество никакое, их потом даже снять нормально не получится
|
|
Здесь присутствуют: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1) | |
Опции темы | |
|
|