24.06.2013, 14:48 | #1 |
Лебідка
На всіх форумах піднімалося питання як, але схоже, що ніхто не пробував. Поїхали:
1. Знімаємо бампер 2. Знімаємо підсилювач бампера: 3. Усвідомлюємо, що кріплення під лебідку немає до чого толком прикрутити, тому випиваємо по 50 і вирізаємо болгаркою прямокутний отвір в лонжероні: 4. Оглядаємо внутрішній простір і зварюємо отаку приблуду (точніше 2): 5. Вставляємо це все в лонжерон і сверлимо 4 дірки (2 верхні не наскрізні, бо з середини на лонжерон прикручений датчик деформації, 2 нижні дірки наскрізь - тому на "приблуді" вварені втулки, щоб можна було це все стягнути наскрізними болтами): 6. Виставляємо зазори до радіатора і прямо на машині прихвачуємо кутник - це буде задня стінка кріплення під лебідку: 7. Так захопився процесом, що забув сфоткати проміжний результат. Приварюємо передній кутник: 8. Все гарно обварюємо + добавляємо ребра жосткості на згинах: 9. Грунтуємо + чекаємо хай сохне: |
|
__________________
Ma®io |
|
Cказали cпасибо: | Tucsonero (05.09.2013) |
Скажи форуму спасибо :))
|
|
24.06.2013, 14:49 | #2 |
10. Поки все сохне, привезли новеньку "няшку":
11. Молотком і матюками впихаємо не впихуєме: 12. Кріпимо лебідку і клюс: 13. Підрізаємо кріплення підсилювача: 14. і крутимо його на штатне місце: 15. Приміряємо і підпилюємо бампер: 16. Вирішив збільшити виріз (його і так закриватиме номерний знак) для кращого доступу до троса на всяк випадок + решітка: 17. Блок керування гарно став під бампером: На цьому все. Залишилося тільки купити і поставити "вимикач плюса", щоб не їздити з постійно підлюченими проводами і вивести розетку для підключення пульта керування. Скоро буде польове випробування - добавлю ще і відео. Вибачайте за якість фотографій - фоткав на електрод. Дякую за увагу. |
|
__________________
Ma®io Последний раз редактировалось Ma®io; 24.06.2013 в 14:53. |
|
Здесь присутствуют: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1) | |
Опции темы | |
|
|